Sent to serve children - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Riët Blok - WaarBenJij.nu Sent to serve children - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Riët Blok - WaarBenJij.nu

Sent to serve children

Door: Riët

Blijf op de hoogte en volg Riët

05 Februari 2013 | Nederland, Krabbendijke

Lieve familie en vrienden,

In juli hoop ik voor 5 maanden naar Zuid-Afrika te gaan, om als vrijwilliger te werken bij crisisopvang Goeie Hoop.
Goeie hoop is een project van stichting Kimon. Via zending en hulpverlening wil Kimon een handreiking doen om de materiële, lichamelijke, sociale en geestelijke nood van kinderen te verlichten en zo dienstbaar zijn in de uitbreiding van Gods Koninkrijk.

Het motto van stichting Kimon is: Sent to serve children.
Ook ik mag een aantal maanden met Gods hulp kinderen dienen. Kinderen die verwaarloost, misbruikt, wees, mishandeld enz. zijn. Meestal afkomstig uit omliggende krottenwijken.
Naast dat ik onder deze kinderen ga werken in het Goeie Hoop huis, mag ik ook veldwerkers assisteren als zij het evangelie brengen bij kinderen in de achterstands- en krottenwijken van Kaapstad.

Willen jullie mijn werk steunen? Heel graag!
Bankrekeningnummer: 6849217 t.n.v Stichting Kimon met beschrijving Riët Blok/Goeie Hoop.

In de periode van mijn verblijf in Zuid-Afrika zal ik jullie via deze weblog op de hoogte houden van mijn belevenissen!